2011. február 23., szerda

Szülinapi és névnapi Buliiiiiiiii

Hát mostanában elég sok minden volt így egy kicsit elhanyagoltam a blogom :(
A kenyeret minden másnap sütök ez lett a kedvenc boltból ne is veszek :)
Meghívásunk volt egy szülinapi / névnapi zsúrra több ünnep összejött íme a műveim.
Istvánka 2 éves lett :)
Autós torta:

Receptje:
Végy egy autós formájú homokozó formát :) béleld ki fokpakkal és olyan tölteléket csinálj mint a kókuszgolyó vagy sportszelet tedd bele be a hűtőbe hogy jól megdermedjen utána kiborítani és leönteni csokival és díszíteni és nyári játszóteres napon ugrott be a dolog , hogy ez egy kis hasznos dolog és én is játszhatnék vele a konyhába.

Sünik:
Maradék anyagból akartam valamit kreálni itthonra így sikerült a fiúknak tetszett.


Pillangó torta:


Ezt a tortát Katika és Dodó kapta :)
Recept:
Sima kerek piskótát kell sütni :) és faragni ezt a feladatot a párom kapta a díszítés az én művem lett sajnos másnap reggel melegebb volt és a cukorkák lepotyogtak de mielőtt az ünnepelt elé került volna azelőtt vissza raktam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...