2011. június 24., péntek

Cseresznye szörp

Kata barátnőm szólt, hogy ha van kedvem menjünk ki velük cseresznyét szedni :) szuper jó program volt remélem minden évbe megismételjük :).

Mindenhol kerestem cseresznyeszörp receptet hát kevés sikerrel mindenki monta nem szoktak csinálni cseresznyéből mert nem o9lyan intenzív az íze hát én úgy gondolom mindenből lehet csinálni szörpöt ami finom :)
Találtam egy oldalt Kovács Lázár oldalán ez a recept áll:
Elkészítés:
A cseresznye szörp készítéséhez a korai, zsenge cseresznyét, miután alaposan megmostuk, a szárával és magjával együtt turmix gépbe tesszük, majd a cukorral és a citromlével együtt leturmixoljuk. Ezután egy szűrőn keresztül lábasba szűrjük és felforraljuk. 2-3 percnyi forralás után még melegen nagyobb üvegekbe töltjük és lehűtjük. Szódával, ásványvízzel higítva fogyaszthatjuk.
( Hát én annyit változtattam a recepten hogy kimagoztam és leszedtem a szárát nekem nincs olyan profi turmixom ami bírja a magot :) és nem citromot használtam hanem citromsavat :)
hát szerintem nagyon finom egy gond van még vele sűrű lett ami valójában nem gond de ha legközelebb csinálok mikor főzőm teszek hozzá vízet :) Ja és elfelejtettem leszedni a habját azt ne feljtsétek el.
Próbáljátok ki nagyon finom :)




1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...