2011. augusztus 31., szerda

Hamburger Zsemle

Hát Limarának én valami nagy díjat adnék elismerésül amiért minden amit kipróbálok nála az olyan mint az ő képén és isteni finom egyszerű. KÖSZÖNÖM!!!!!

Vasárnap strandra mentünk a "Nagy Olasz Famíliával" 19-en voltunk :) és nem volt ott mindenki :) és úgy gondoltam rántott húsos szendvics helyett csinálok hamburgert. Limaránál találtam egy jó receptet.


Hozzávalók:

•2 dl langyos tej
•2 ek. cukor
•1 tk. só
•40 g olaj
•1 tojás
•100 g joghurt
•60 dkg liszt
•2 dkg élesztő
•+ 1 tojás a kenéshez
Mindent bepakolok a gépbe, majd hagyom, hogy a gép dolgozzon helyettem. Miután megkelt, lisztezett felületre borítom és 9 egyforma, kb. 120 g-os darabba vágom a tésztát. Egyenként megformázom a zsemléket, majd sütőpapírral bélelt tepsire ültetem őket. Hagyom ismét duplájára kelni, lekenem felvert tojással, megszórom szezámmaggal és 180 fokos sütőben sütöm kb. 18 percig

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...