2012. március 4., vasárnap

Teknős torta

Teki torta:


Hozzávalók:


- 8tojásos piskóta (26cm formában)


-25dkg túró


-1cs zselatin fix


-1cs vaníliás cukor


- 80gr porcukor


-450-500ml tejszín


gyümölcsök a dízsitéshez ízlés szerint.





Elkészítése:


A piskótát kihűlés után 3 részre vágtam és egy kőr szaggatóval kivágtam.


Egy nagy fém tálkát de bármilyen tálka lehet kibéleltem folpackkal és ezeket a kőr piskóta karikákat megkentem krémmel és bele halmoztam + gyümölcs réteget is tettem bele.


Egy éjszakára hűtőbe tettem és másnap még 100-200ml tejszínt felvertem és még a tetejére kentem és kivivel feldíszitettem.


A fejét és a lábait egy fogpiszkáló segítségével oda tetem a szeme mazsola.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...