2010. december 12., vasárnap

Fanta torta vagy mirindás

Kisfiam egy éves szülinapjára készitettem el :)

Tészta : 10 dkg lisztet, 1/ 2 cs. sütőporral és 2 ek. kakaóporral összekeverünk.
4 tojássárgáját 4 ek. porcukorral kikeverünk és hozzáadunk kb. 0.7 dl olajat.
4 tojásfehérjét felverjük.
A tojássárgás cukorhoz először a felvert fehérjét keverjük hozzá laza mozdulatokkal majd végül a sütőporos lisztet.

Túró krém : 10 dkg rámát 25 dkg porcukorral keverjünk ki kézzel, adjunk hozzá 50 dkg túrót és egy citrom lereszelt héját, és ezt gépi habverővel jól kevertessük ki.

Fantás krém : 7 dl bármilyen szénsavas narancsos üdítő ital, 2 cs. vaníliás puding por, 2 ek. cukor.

Ezekből ugyanúgy pudingot főzünk csak nem tejjel, hanem a narancsos üdítővel.
Összeállítás : A piskótára rákenjük a túró krémet, arra pedig a fantás pudingot ( ezt melegen kell ! )
26 cm-es torta formában készült. Amikor a piskóta lap megsült meg kell várni amíg kihűl. Ezután a torta forma oldalát béleljük ki sütő papírral a képen látható módon, ezután tegyük csak a túró krémet majd a fantás pudingot a piskótára. Tegyük pár órára hűtőbe, míg jól "kifagy".
Én most az összeállításnál a túró krémre rákenten a fantás puding felét, majd erre feldarabolt őszibarackot tettem. Ezután rákerült a fantás puding másik fele is, de sajnos a tetején így sem nagyon látszott ki a barack. Ízre viszont finom volt nagyon.
Egy kis túró krémet félretettem és kikentem vele körbe a torta oldalát, majd méretre vágott baba piskótával díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...