2012. június 17., vasárnap

Mentás-Limonádé

Nagy a SZERELEM ezt ki kell mondanom hiába, hogy házas vagyok be kell látnom de sajnos viszonzatlan :).
Szerelmem neve: a MENTA én imádom ő engem annyira nem sokat ültettem és nem nagyon akar szaporodni. Tavaly is szerettem volna menta szörpöt csinálni de nincs még annyim ezért maradt ez a lightosabb verzió :)
Receptet itt találtam.


Mentás limonádé: Reggel szedek néhány menta levelet, és készítek belőle egy bögrében mentateát. Nem kell bele semmi, csak menta levél, és forró víz. Aztán napközben csinálok limonádét (víz, cukor, citrom), és öntök bele egy kicsit a teából. Beledobok néhány levelet is. 1 bögre tömény mentatea 3-4 kancsó limonádéhoz is elegendő a nap folyamán.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...